Главная | Регистрация | Вход
Понедельник, 25.11.2024, 01:58
Приветствую Вас Гость | RSS
Меню сайта
Наш опрос
Оцените работу компании "АТЛАНТИС"
1. Отлично
2. Хорошо
3. Нормально
4. Плохо
5. Ужасно
Всего ответов: 9


ПАМ`ЯТКА ВЛАСНИКУ АВТОМОБІЛЯ          
Прочитайте уважно Сервісну книжку для ознайомлення з технічним обслуговуванням, яке повинно виконуватися на Вашому автомобілі. Довговічність Вашого автомобіля буде цілком залежати від своєчасного технічного обслуговування.
1.    Ремонт або заміна деталей по гарантії.          „АТЛантіс”, гарантує безкоштовне усунення недоліків, які виникли в наслідок виробничих дефектів в гарантійний період експлуатації автомобіля за умови дотримання Споживачем вказівок і рекомендацій Виробника, викладених в Посібнику з експлуатації, при його використанні за призначенням.          При проведені гарантійних робіт „АТЛантіс” самостійно вирішує питання про необхідність здійснення ремонту, доцільність заміни деталей та способи проведення гарантійного ремонту.        
2.   Технічне обслуговування.          Надійність роботи Вашого автомобіля буде завжди забезпечена, якщо при дотриманні вимог Посібника з експлуатації, Ви доручите догляд за ним підприємствам технічного обслуговування сервісної мережі „АТЛантіса”, які мають необхідні запасні частини, спеціальне обладнання та інструмент.           Роботи по технічному обслуговуванню виконуються кваліфікованими фахівцями.        
 Технічне обслуговування  автомобіля необхідно проводити тільки на станціях технічного обслуговування (СТО) „АТЛантіса”.            Технічне обслуговування автомобіля проводьте як вказано у „Регламенті технічного обслуговування „ (з відхиленням +/- 500 км, не більше) і обов`язковою відміткою про виконання в талонах  технічного обслуговування.          Вартість технічного обслуговування та змінені витратні матеріали, деталі автомобіля оплачується Власником автомобіля.         
Ваші витрати на технічне обслуговування повністю компенсуються довговічною та безвідмовною роботою автомобіля.           Якщо між запланованим технічним обслуговуванням виникає необхідність будь-якої роботи (регулювання і т. і.), то необхідно, не чекаючи чергового технічного обслуговування, звернутися до диспетчерського центру „АТЛантіса”, та узгодити час та місце проведення спеціального технічного обслуговування.          Якщо після придбання автомобіля виявлено дефект, одразу зверніться в диспетчерський центр „АТЛантіса”, де за Вашою вимогою дефект буде усунутий.           При цьому Ви маєте право:-         вимагати інформацію про вартість робіт;-         вимагати прейскуранти на запасні частини та матеріали;-         перевірити якість виконаних робіт та комплектність автомобіля;           Після використання усіх талонів Сервісної книжки Ви можете продовжувати користуватися послугами підприємств технічного обслуговування і в подальшому.           Якщо в Посібнику з експлуатації та в Сервісній книжці періодичність та номенклатура робіт не співпадають, то слід керуватися вказівками Сервісної книжки.          
Увага! Гарантійні зобов’язання до автомобіля та порядок пред`явлення претензій наведенні у розділі „Гарантії на автомобіль” Посібника з експлуатації та Сервісної книжки.             Якщо протягом гарантійного періоду будуть виявлені дефекти, пов`язані з виготовленням автомобіля, то вони будуть усунуті безкоштовно.           Усунення несправностей у гарантійний період, що виникли з вини, через недбалість Власника, виконується за рахунок Власника автомобіля.                                             
ГАНТІЙНІ ЗАБОВ`ЯЗАННЯ       
1. Гарантійні забов`язання “АТЛантіса”
1.1    Продавець надає Покупцю нового автомобіля гарантію, яка діє протягом ** від дня продажу Автомобіля або до ** його пробігу в залежності того, що настане раніше (з обмеженнями дії гарантії на окремі деталі, вузли та агрегати після перших ** експлуатації Автомобіля).
1.2    Гарантія, протягом першого і другого року експлуатації Автомобіля, поширюється на всі його оригінальні деталі, вузли й агрегати, за виключенням випадків, зазначених у пункті 1.8 і 1.9 цих Гарантійних зобов`язань.
1.3    Перелік деталей, вузлів і агрегатів, на які дія гарантії  продовжує поширюватись протягом третього, четвертого і п`ятого року експлуатації Автомобіля (якщо його пробіг з початку експлуатації не перевищує 100 000 км), наведений у пункті 1.10 цих Гарантійних зобов`язань.
1.4    При виявленні будь-яких недоліків Автомобіля в межах терміну дії цих Гарантійних зобов`язань Покупець повинен звернутися до „АТЛантіса”. Заява Покупця на проведення гарантійного ремонту Автомобіля приймається у разі обов`язкового надання ним Автомобіля, Сервісної книжки, оформленої та підписаної „АТЛантісом”, зі всіма необхідними печатками та відмітками про проходження регламентного технічного обслуговування.
1.5    Гарантійні зобов`язання  „АТЛантіса” поширюються тільки на території України і обмежуються виключно безкоштовним для покупця гарантійним ремонтом Автомобіля на будь-якому СТО у дилерській мережі „АТЛантіса”.
1.6    Гарантійні зобов`язання „АТЛантіса” втрачають силу в момент закінчення гарантійного строку, зазначеного у пункті 1.1 цих  Гарантійних зобов`язань, а також у випадках, визначених п 1.8 цих Гарантійних  зобов`язань. Якщо, згідно наданої Покупцем заяви на гарантійний ремонт, виконання такого ремонту потребує більше часу, ніж залишилося до закінчення гарантійного строку, усунення цього дефекту або недоліку здійснюється у відповідності Гарантійних зобов`язань АТЛантиса. У будь-якому разі гарантійний термін продовжується на строк перебування транспортного засобу на гарантійному ремонті.
1.7    Гарантійні зобов`язання АТЛантиса втрачають силу:
1.8.1. При порушенні правил експлуатації Автомобіля і вимог Виробника,            викладених у „Посібнику з експлуатації Автомобіля”, в тому числі:-         при використанні масла, гальмівної рідини, пального та інших експлуатаційних матеріалів, які не входять до переліку зазначених у сервісній документації і дозволених для використання на цьому Автомобілі;-         при наявності доказів забезпечення пуску двигуна за допомогою буксирування або штовхання Автомобіля, а також при застосуванні для цього зовнішніх джерел електроенергії, використання яких не передбачено „Посібником з експлуатації Автомобіля”;-         при експлуатації Автомобіля з несправною системою відводу відпрацьованих газів тощо.
1.8.2. У  разі не проходження, проходження   не в  повному обсязі або недотримання        періодичності (строків проходження) регламентного  технічного обслуговування       Автомобіля.
1.8.3. У разі   проходження   регламентного   технічного   обслуговування,   ремонту       Автомобіля  та  установки в ньому додаткового обладнання  на підприємствах,       які не вповноважені   офіційним  Дистриб`ютором     продукції  Виробника    на       проведення цих робіт, а   також у всіх  випадках  використання  неоригінальних                  (або придбаних поза межами  дилерської мережі Атлантиса продукції                  Виробника) запасних частин, масел і технічних  рідин.
1.8.4. При  використанні   Автомобіля    для участі автомобільних    гонках чи інших      спортивних змаганнях, або при їзді на Автомобілі по бездоріжжю, не        приднозначених для цього.
1.8.5. При   будь-яких    пошкодженнях     Автомобіля    в    результаті       дорожньої       транспортної пригоди.
1.8.6. При пошкодженнях Автомобіля у випадках, при/після яких потрібна заміна        одного з основних агрегатів (двигун, коробка передач, передня і задня підвіска,       рульове керування) або ремонт з заміною базової деталі цих агрегатів чи, якщо        потрібна заміна або правка (рихтування) незмінних силових елементів кузова.
1.8.7. При експлуатації  Автомобіля   з  непрацюючим   лічильником    пройденого                   шляху   або у випадку   виявлення невідповідності його показників фактичному                   пробігу Автомобіля.
1.8.8. При продовженні   Покупцем експлуатації Автомобіля з несправностями, за        наявності яких,   відповідно   до правил дорожнього руху,  існує заборона щодо        використання дорожнього транспортного засобу, чи у випадку відмови Покупця        від усунення несправностей при їх виявленні на СТО, що виконувала технічне        обслуговування або гарантійний ремонт Автомобіля.
1.8.9. При експлуатації Покупцем Автомобіля у зв`язку з потребами,                    безпосередньо  пов`язаними з підприємницькою діяльністю або виконанням                   Покупцем  обов`язків найманого працівника (в тому числі при використанні                     Автомобіля для буксировки в якості тягача в перші 3000 км пробігу, для                   перевезення вантажу з перевищенням вантажопідйомності Автомобіля, для                      пасажирських перевезень як таксі, для передачі непостійному колу                   користувачів, для підготовки водіїв в якості навчального транспортного засобу                   тощо).
1.8.10.  При відсутності Сервісної книжки або необхідних відміток у Сервісній                   книжці про проведення своєчасного регламентного технічного обслуговування                      Автомобіля. Відмітки в Сервісній книжці повинні бути завірені підписом і                   печаткою „АТЛантіса”, що проводило ці роботи.
1.8.11.  У випадку втручання та/або здійснення самостійно ремонтних робіт тощо.            
1.9.   Гарантійні забов`язання  „АТЛантіса” не поширюються:             
1.9.1   На деталі, що вийшли з ладу внаслідок природного зносу, а саме:                      гумотехнічні  вироби (втулки, манжети, сайленблоки та інші, за виключенням                     манжет двигуна та коробки передач), диски зчеплення, гальмівні колодки,                     запобіжники, електричні лампи систем освітлювання та сигналізації, щітки                      електродвигунів і генератора, щітки склоочисників, форсунки паливних                     систем, каталітичний нейтралізатор, зливні пробки і заправні кришки, шини,                     оббивку салону та інші, а також на всі витратні матеріали (гвинти, гайки та                     інші), якщо в них не виявлено дефектів Виробника, та на деталі, що вийшли з                     ладу внаслідок неправильної експлуатації Автомобіля.            
1.9.2.  На експлуатаційні матеріали (паливо, масла, мастила, гальмова та                     охолоджуюча рідина тощо) та деталі, що підлягають заміні у відповідальності                     до регламенту технічного обслуговування в гарантійний період (фільтр                     очищення масла, фільтр очищення палива, фільтруючий елемент                     повітроочисника та паливного насоса, свічки запалювання, приводні ремені та                     ремені механізму газо розподілення тощо), а також на усунення недоліків,                       виявлених під час проведення регламентних робіт з технічного                     обслуговування, що виникли внаслідок природного зносу, поганого догляду                     або порушення правил експлуатації та зберігання Автомобіля.             
1.9.3.  На деталі рульового механізму та підвіски (якщо пробіг Автомобіля з                     початку його експлуатації перевищує 15000 км).             
1.9.4.  На пошкодження лакофарбного покриття та кузову Автомобіля від                     стихійних факторів навколишнього середовища (ураган, сніг, град, шторм,                     землетрус, повінь, сель тощо), наслідків дії агресивного середовища (сольові                     суміші, бітум, гудрон, піску, гальки, щебеню, та інших складових дорожнього                     покриття, сік листя дерев, пташиний послід, шкідливі викиди промислових                     підприємств, інші агресивні речовини) та будь-якого механічного впливу під                     час експлуатації Автомобіля.             
1.9.5.  На роботи з регулювання, необхідність яких виникла між регламентами                     технічного обслуговуваннями, а також на усунення недоліків, що виникли                     внаслідок поганого догляду за Автомобілем або використання неякісних                     паливно-мастильних матеріалів, в тому числі:
а) Група робіт „Кузов, шасі, салон”:                            регулювання дверей,  регулювання капоту,  регулювання багажника;                              заміна пошкодженого або пошкрябаного скла (якщо пробіг Автомобіля                             перевищує 1000 км); лакофарб не покриття та усунення таких                             пошкоджень кузову, як увігнутості, подряпини, сліди від ударів каміння,                             забруднення плямами гудрону, а також пошкоджень в результаті впливу                             факторів навколишнього середовища або використання незалежних                             матеріалів для мийки та полірування; заміна оббивки салону, внутрішніх                             панелей, килимків (при будь-якому зносі та забрудненні), підтягування                             болтів і гайок; повторна укладка гумових ущільнювачів.                   
б)   Група робіт „Ходова частина”:                            регулювання підшипників коліс; регулювання розвалу-сходження коліс;                             балансування коліс; заміна погнутих деталей і валів приводу переднього                             (заднього) моста;  заміна пошкоджених колісних дисків.                    
в)   Група робіт „Гальма”:                            заміна зношених гальмівних колодок, прокладок, дисків, барабанів;                              регулювання, чистка, прокачування і продувка гальмівної системи.                     
г)   Група робіт „Двигун” :                           заміна свічок, повітряного і масляного фільтрів;  регулювання клапанів;                             видалення нагару з деталей двигуна; чистка двигуна і промивка масляної                            системи;  промивка радіатора і регулювання натягу клиноподібного                            ременя; заміна манжет розподільного і колінчатого валу; діагностика                            систем двигуна електронними приладами (крім випадків, якщо не це                            необхідно при проведенні гарантійного ремонту).                     
д)   Група робіт  „Зчеплення і трансмісія”:                           заміна зношених накладок зчеплення і дисків (в тому числі, натискних);                             регулювання трансмісії (механізму перемикання передач).                     
є)   Група робіт „ Палива система і система відводу відпрацьованих газів”:                            заміна паливного фільтра; чистка паливного насосу і форсунок; чистка                             паливного баку; перевірка витрат палива;  усунення корозії або прогару у                             системі випуску  відпрацьованих газів.                     
ж)  Група робіт „Рульове керування”:                            заміна погнутих рульових  тяг; заміна наконечників рульових тяг.                     
з)   Група робіт „Електрообладнання і прилади”:                            регулювання фар і заміна електричних ламп;  технічне обслуговування                             акумуляторної батареї; заміна щіток склоочисників; заміна запобіжників.             
1.9.6.  На вузли та агрегати (в тому числі інші вузли, агрегати та системи, робота                     яких залежить від них або пов`язана з ними),  які підлягали за власним                     рішенням Покупця розбиранню, ремонту або внесенню змін до їх конструкції                     (тюнінг; самостійне переобладнання Автомобіля під ручне керування на                     навпаки; установка додаткового обладнання; захисту двигуна, протиугінних                     систем, аудіо систем).             
1.9.7.  На деталі, вузли та агрегати Автомобіля, що не передбачені нормативно –                    технічною та конструкторською документацією Виробника.
1.9.8.  На деталі, вузли та агрегати Автомобіля, що мають механічні пошкодження                     (в тому числі, лобове скло з тріщинами, противотуманні фари, фари                     ближнього світла , дальнього світла и сигнальної світлотехніки .                  
1.10.   Перелік деталей, вузлів і агрегатів, на які дія гарантії продовжує                     поширюватись протягом третього, четвертого і п`ятого року експлуатації                     Автомобіля (якщо його пробіг з початку експлуатації не перевищує 100 000                     км):             
1.10.1.  Двигун:                     піддон картера, масляний насос, датчик тиску масла, датчик температури                      охолоджуючої рідини;             
1.10.3. Механічна КП:                     корпус коробки та усі внутрішні деталі (крім диференціалу та манжет);             
1.10.4.  Вали передавального механізму:                     приводні вали і шарніри рівних кутових швидкостей (крім гумотехнічних                      виробів);
1.10.5.  Гальма:                      головний гальмівний циліндр, підсилювач гальмівного зусилля, регулятор і                       обмежувач гальмівного зусилля;
1.10.6. Система опалення та кондиціонування:                      радіатор опалення салону;             
1.10.7. Система безпеки:                      пристрої  натягування ременів безпеки;             
1.10.8. Електрообладнання:                      генератор (із вмонтованим випрямляючим блоком та інтегральним                        регулятором напруги), електронна система запалювання (з проводами високої                       напруги), електропроводи електронної системи вприску, вентилятор                       радіатора системи охолодження двигуна, електромотор вентилятора                       опалювача (кондиціонера) салону, електромотор проводів склоочисників,                      звуковий сигнал;             
1.10.9. Панель приладів та органи управління:                      усі контрольно-вимірювальні прилади (спідометр, одометр, тахометр,                        покажчик  рівня палива та інші),  система дистанційного управління                        центральним замком за винятком джерела живлення.                    
Примітка:                  
1.  Гарантійні зобов`язання „АТЛантіса” поширюються на прокладки,                ущільнювальні манжети, трубки, свічки запалювання, каталітичний                нейтралізатор, приводні ремені та ремені механізму, такі як паливо, хімічні                речовини, що фільтрують елементи, охолоджуюча рідина, масло та інші                мастильні матеріали, тільки в тому випадку, якщо вони втратили свою                функціональну здатність у зв`язку з несправністю однієї з деталей, на які                поширюється гарантія;                  
2. Гарантійні зобов`язання  „АТЛантіса” дійсні за умови виконання Покупцем                вимог,  викладених у розділі 2 „Обов`язки Покупця”.                   
2. Обов`язки Покупця                    
2.1. Покупець Автомобіля зобов`язаний:                   
а)  перед початком експлуатації Автомобіля уважно ознайомитися з правилами                його експлуатації, викладеними в наданій Виробником експлуатаційній                документації;                   
б)  в разі необхідності роз`яснення умов та правил використання Автомобіля –                до початку його використання звертатися за роз`ясненнями до „АТЛантіса”, або                до іншої вказаної в експлуатаційній документації особи, що виконує їх функції;                  
в)  користуватися Автомобілем згідно з його цільовим призначенням та                дотримуватися умов (вимог, норм, правил), встановлених Виробником в                експлуатаційній документації;                  
г)  з метою запобігання негативним для споживача наслідкам використання                Автомобіля – застосовувати передбачені Виробником в Автомобілі засоби                безпеки з дотриманням передбачених експлуатаційною документацією                спеціальних правил, а в разі відсутності таких правил в документації –                дотримуватися звичайних розумних заходів безпеки, встановлених для                автомобілів.                 
д)   виконувати усі рекомендації Виробника, „АТЛантіса” щодо дотримання                вказаної  періодичності та регламенту технічного обслуговування Автомобіля та                забезпечуючи проходження технічного обслуговування (ремонту) або                встановлення додаткового обладнання тільки на СТО у дилерській мережі               АТЛантіса.                
є)    при виявленні будь-яких несправностей або дефекту однієї або кількох                деталей, на які розповсюджуються Гарантійні  зобов`язання  „АТЛантіса”,                негайно звернутись до диспетчерського центру „АТЛантіса”, і припинити                експлуатацію несправного Автомобіля, виконуючи усі отримані від інженера по                гарантії „АТЛантіса”,  вказівки до початку гарантійного ремонту;                
ж) не допускати власного втручання в конструкцію Автомобіля і в показники                лічильника пройденого ним шляху кілометражу;                
з)  за вимогою інженера по гарантії „АТЛантіса” надати Сервісну книжку з               відмітками, підтверджуючими виконання усіх обов`язкових робіт по техничному              обслуговуванню Автомобіля з початку гарантійного періоду його експлуатації;                
і)   дозволити відповідальним  працівникам сервісної служби СТО               уповноваженого „АТЛантіса”, провести технічний огляд і діагностику               несправного Автомобіля з меною виявлення причини, котра вплинула на               виникнення несправності Автомобіля.                
2.2   У разі невиконання Покупцем своїх обов`язків та інших вимог Виробника,               „АТЛантіса”,  вказаних у пунктах  1.8 і 1.9  цих Гарантійних зобов`язань, інженер               по гарантії „АТЛантіса” має право припинити дію Гарантійних зобов`язань               „АТЛантіса”, зробивши про це обов`язкову відмітку у Сервісній книжці з               вказівкою причини зняття Автомобіля (або його агрегату, вузла, системи) з               гарантії.                               
3.  Витрати, які відносяться на рахунок Покупця                     
3.1.  На рахунок Покупця відносяться наступні види витрат:                 
а)  витрати на сервісні послуги ( з урахуванням вартості запасних частин та                     витратних матеріалів)  по регламентному технічному обслуговуванню                      Автомобіля в гарантійний період, що передбачено згідно з рекомендованим                    графіком Сервісній книжці;                         
б)  витрати на тести, вимірювальні та регулювальні роботи;                 
в)  різні види непрямих витрат, пов`язаних з виникненням гарантійного випадку                     (витрати по оренді будь-якого іншого автомобіля для власних потреб Покупця,                     квартирні витрати та витрати на проживання в готелі, витрати за телефонний                     зв`язок та інші);                                            
3.2.  Рекламовані деталі (деталі, які були зняті з Автомобіля при проведенні                     гарантійного ремонту) переходять у власність „АТЛантіса”.                 
4.  Претензії                 
4.1.  Претензії Покупця щодо виконання цих Гарантійних зобов`язань                              пред`являються “АТЛантісу”  в письмовій формі.                
4.2.  Усі спори, що виникають при розгляді претензії Покупця у гарантійний                     період експлуатації Автомобіля підлягають розв`язанню у порядку,                     визначеному  чинним законодавством України.


*Текст наведено для ознайомлення.
Форма входа
Поиск
Друзья сайта
Статистика
Copyright Web Studio ATLantis © 2024